marsen

Direktlänk till inlägg 12 december 2017

Väntan..

Av Malin - 12 december 2017 04:42

Ja, nu är det bara och vänta på att min situation skall fixa sig. Man har lite oro i kroppen ändå att det skall krpngla och ta tid med detta. Men det har ju gått igenom så..man e lite som barn är nu, när dom väntar på julafton...

Fått bra reapons på mitt inlägg när jag kom ut så att säga. Jag gjorde det som ett led i att gå vidare ilivet, inga hemligheter mer.


Dags att få ordning på skalken med, inte rusa in i saker igen för då blir det platt fall igen. Måste stärka mitt självförtroende och självkänsla. Tror jag inte på mig själv kommer det aldrig funka, och det är dags att ta plats och inte vara rädd för att säga vad jag tycker. Det gäller mot alla. Är en snäll tjej men även utnyttjad för det.

Jag ger mycket till andra för det ger mig en ro, men när man inte fpr tillbaka är det inte kul. Många säger vi måste ses, jag skall betala tillbaka, jag ringer. Men sen händer inget mer..det är tyvärr dom närmsta som gör det och jag känner att jag gjort fel, men så är det ju inte. Säger inte ifrån så får skylla mig lite själv. 


Sen är jag kass själv på att hålla saker, men blitt fruktansvärt glömsk efter all stress, inte riktigt jag..

Nä struktur i livet och ordning på mig själv är fokus nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 januari 2018 15:19


  När man är hemma kommer känslor man inte vll ha, och det blir ju inte bättre av att man har en viss vecka heller. Man trycker ner sig själv omedvetet, för man känner sig plufsig och allmänt bara kossig. Men jag måste jobba på det med. Det är en ...

Av Malin - 2 januari 2018 15:05

Ja det är verligen ett test att vara hemma. Det är liksom väldigt lätt att man tycker synd om sig själv och går och kollar om det finns nåt gott att äta. Men rensar man så kan man ju inte heller äta upp det. Gjorde en soppa på egen kombo, enligt vi...

Av Malin - 1 januari 2018 07:28


  Trevlig kväll igår med familjen. Massa god mat och mycket skratt. Och sent i säng, dotter hann väl inte ens lägga sig på kudden med huvudet innan hon sov. Får se hur länge hon kommer sova idag ;P Blir en lugn dag idag, mycket planering på hur ...

Av Malin - 31 december 2017 07:06

Sista dagen på detta året. Och uppe alldeles för tidigt. Men det kommer man väl aldrig ifrån. Man hinner sitta och reflektera ganska mycket. Och samtidigt är det väldigt lätt att trycka ner sig själv med när alla tankar kommer. Ofta är det sånt som, ...

Av Malin - 30 december 2017 08:30


  I torsdags så tog jag modet till mig och gå och väga mig på viktväktarna igen. Inte varit där på ett bra tag. Och nu är det dags att följa det till punkt och pricka igen. Jag känner mig stor, och det är jag själv som har gjort detta mot mig. Och...

Presentation


Se inte bakåt, lyft blicken mot horisonten. Det försöker jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards