marsen

Direktlänk till inlägg 10 december 2017

Här är jag

Av Malin - 10 december 2017 05:43

Då jag inte riktigt vet om detta är nåt för mig igen så får vi se hur länge jag orkar hålla igång denna blogg. Har skapat den mest för att kunna ha en tankebok, visst kanske lite för offentlig men behöver ha nåt och skriva av mig på, och dagbok har aldrig liksom varit jag. Inte den traditionella i alla fall.

Detta är ett sätt för mig att kunna gå vidare i livet och få ur mina tankar jag har, istället för att hålla dom inom mig och det blir kaos igen. Vad som har hänt vet dom flesta i min omgivning, men inte alla. Och jag skäms inte för att prata om det heller.

Och jag är inte en sämre människa för det, är nog snarare tvärtom att jag lär mig av mina misstag för att kunna bli en bättre Malin.


Jag måste vidare, och jag ser fram emot 2018 på ett sätt jag inte kunnat innan. Det känns som att det är nu som livet kommer vända för mig och mina nära. På alla plan. Ett steg i taget så kommer detta gå så bra!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 2 januari 2018 15:19


  När man är hemma kommer känslor man inte vll ha, och det blir ju inte bättre av att man har en viss vecka heller. Man trycker ner sig själv omedvetet, för man känner sig plufsig och allmänt bara kossig. Men jag måste jobba på det med. Det är en ...

Av Malin - 2 januari 2018 15:05

Ja det är verligen ett test att vara hemma. Det är liksom väldigt lätt att man tycker synd om sig själv och går och kollar om det finns nåt gott att äta. Men rensar man så kan man ju inte heller äta upp det. Gjorde en soppa på egen kombo, enligt vi...

Av Malin - 1 januari 2018 07:28


  Trevlig kväll igår med familjen. Massa god mat och mycket skratt. Och sent i säng, dotter hann väl inte ens lägga sig på kudden med huvudet innan hon sov. Får se hur länge hon kommer sova idag ;P Blir en lugn dag idag, mycket planering på hur ...

Av Malin - 31 december 2017 07:06

Sista dagen på detta året. Och uppe alldeles för tidigt. Men det kommer man väl aldrig ifrån. Man hinner sitta och reflektera ganska mycket. Och samtidigt är det väldigt lätt att trycka ner sig själv med när alla tankar kommer. Ofta är det sånt som, ...

Av Malin - 30 december 2017 08:30


  I torsdags så tog jag modet till mig och gå och väga mig på viktväktarna igen. Inte varit där på ett bra tag. Och nu är det dags att följa det till punkt och pricka igen. Jag känner mig stor, och det är jag själv som har gjort detta mot mig. Och...

Presentation


Se inte bakåt, lyft blicken mot horisonten. Det försöker jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards